Transalpina Offroad Trophy / 30 august – 1 septembrie

Cupa “Transalpina Offroad Trophy” organizata ALBA OFF ROAD se va desfasura pe teritoriul judetului Alba , in zona Luncile Prigoanei-Poarta Raiului, in perioada 30.08-01.09 2018.

1. Regulament Sportiv
Competitia se va desfasura pe teritoriul judetului Alba , in zona Luncile Prigoanei-Poarta Raiului, cu start si sosire in ziua de concurs la punctele stabilite de organizatori.

Competitia se adreseaza atat echipajelor de incepatori, care vor utiliza vehicule 4×4 fara modificari structurale speciale, cat si echipajelor care au experienta si utilizeaza in concurs vehicule 4×4 cu modificari speciale pentru offroad. Navigarea se va face pe roadbook la casa Open Hard si pe track & roadbook la clasa Standard.
Sportivii sunt obligati sa aiba mijloace de inregistreare a traseului parcurs.
Competitia se va organiza cu respectarea stricta a Regulamentul sportiv al competitiei si va avea sectiuni distincte definite de acestea:

a. Clasa OPEN HARD (nu exista restrictii)
b. Clasa STANDARD A (masini 4×4 de serie cu motoare pana in 2000cmc)
c. Clasa STANDARD B (masini 4×4 de serie cu motoare peste 2001 cmc)
Sportivii vor participa la aceasta competitie in echipaje ( pilot + copilot ).
Se vor premia primele 3 locuri la fiecare clasa pentru ziua 1, ziua 2, general ziua 1 + ziua 2 la trophy si deasemenea primele 3 locuri la proba tehnica trial.
d. Clasa Hobby (orice tip de masina 4×4 echipata cu anvelope minim AT) zona avand foarte multe locuri pitoresti.

2. Echipa de organizare :
a. director concurs – Marius Gherman, tel. 0744134939
b. director clasa OPEN -Avram Ioan, tel. 0727574450
c. director clasa STANDARD A -Vitalaru Radu, tel. 0721124241
d. director clasa STANDARD B – Claudiu Sabau, tel. 0745576296
e. director clasa HOBBY – Nicoara Adrian, tel. 0745107124
f. comisar tehnic – Ghise Alexandru, tel. 0747237870
g. secretariat – Mihai Popescu, tel. 0744931860

3. Taxe competitie
Taxa participanti include traseul off road, cina zi 1, cina festiva, tricoul evenimetului astfel:
a. 100 lei pana in data de 30 iulie daca banii ajung in contul ASC Alba Off Road
RO09BACX0000001250901000 deschis la Unicredit Bank + garantat marimea solicitata la tricoul evenimetului (se scrie pe OP numele participant, CNP si marime tricou )
b. 150 lei dupa 1 august fara tricou cu marime solicitata garantata
Inscrierile se pot face si doar pentru 1 ZI de competitie insa taxa ramane aceeasi.
Organizatorul nu asigura locuri de cazare pentru sportivi si insotitori, acestia putand opta pentru oricare dintre pensiunile aflate in zona Luncile Prigoanei sau Poarta Raiului.

4. Conditii de inscriere/participare
Se vor respecta intocmai prevederile Regulamentului sportiv , plus Anexe
A. Documentele necesare pentru inscriere:
– Acte de identitate pentru pilot si copilot
– Permis de conducere valabil pentru pilot
– Asigurare de accidente pentru competitii sportive
-Casca protectie obligatorie

B. Pentru echipajele de asistenta tehnica, care se inscriu in concurs in conditiile Regulamentului sportiv , se vor solicita aceleasi documente ca si pentru sportivi.

C. Sportivii si asistenta tehnica de traseu vor respecta intocmai regulamentele in vigoare si regulile stabilite de organizator, care se va ingriji de comunicarea acestora tuturor participantilor. Orice abatere de la acestea va fi penalizata corespunzator.

5. Programul de desfasurare al competitiei

Competitia se va desfăsura in perioada 30.08-01.09 2018, pe teritoriul
judetului Alba , in zona Luncile Prigoanei-Poarta Raiului, după următorul program:

JOI – 30 AUGUST 2018
15.00 – 22.00 – Inscrieri (secretariatul din Luncile Prigoanei) si verificare tehnica autovehicule

VINERI -31 AUGUST 2018
07.00 – 08.00 – Inscrieri extra si verificare tehnica pentru noii inscrisi
08.30 – 08.50 – Sedinta tehnica si tragere la sorti ordine de start
09.30 – START ziua 1 cu plecare din 3 in 3 minute
18.00 – Ora estimata pentru incheierea ZILEI 1
20.00 – Cina – Base Camp Luncile Prigoanei si
21.00-22.00 Inscriere pentru ziua de sambata (nou veniti )

SAMBATA – 01 SEPTEMBRIE 2018
8.30-9.00 inscrieri Last minute si verificare tehnica pentru ziua de sambata
09.00 – Sedinta tehnica si tragere la sorti ordine de start ZIUA 2 (noii inscrisi)
10.00 – TRIAL, urmat de plecare in traseu
20.00 – ora estimata pentru incheierea ZILEI 2
22.00 – cina, urmata de premierea concurentilor
23.00 – party
Detaliile programului pentru fiecare zi de competitie vor fi comunicate la secretariat ( la panoul de afisaj )

6. Locatia secretariatului competitiei si a biroului de presa
Secretariatul concursului se va afla in Base Camp Luncile Prigoanei, judetul Alba. Tot acolo se va afla biroul de presa.

7. Locul panourilor de informare unde vor fi afisate informatiile pentru concurenti,clasamentele intermediare si finale, numar de km de traseu zilnic, program contestatii etc. este in zona secretariatului, asigurandu-se accesul facil al concurentilor la informatii, in timp util.

8. Locatia si modul de organizare a cazarii

Organizatorul asigura locuri de campare pentru sportivi si insotitori, acestea sunt gratis,ele fiind asigurate de catre Primaria Sugag, in zona Luncile Prigoanei.Cei care nu doresc locuri de campare se pot caza la pensiunile din zona contra cost. Parcul tehnic se afla in imediata apropiere a Secretariatului, unde se pot efectua si reparatii după ora 22.00, cu respectarea regulamentului.

9. Modalitatile de comunicare cu staff-ul competitiei
Comunicatiile cu staff-ul competitiei este asigurat pe trei canale de comunicatii:
– telefonie mobila ( in zona existand semnal bun in reteaua vodafone si relativ bun in telekom ), comunicandu-se concurentilor numerele de telefon ale responsabililor organizatori. Concurentii sunt invitati sa isi procure cartele Vodafone/telekom
– comunicatii prin CB, in toată zona de concurs, inclusiv canal de urgentă ( vor exista echipamente de comunicatii – repetoare si statii – adecvate zonei )
– comunicare directa, in special cu ocazia sedintelor tehnice.

Mai multe detalii pe Pagina Oficiala a Evenimentului