Lansarea iARO Camarad , un 4×4 modern

Lansarea ARO Camarad. Bolidul care pune din nou Romania pe harta! L-au readus la viaţă niste copii, iar acum este un 4X4 modern.

Istoria uzinei Aro începe în anul 1895! Cum au reușit acesti copii, ceea ce nu a reușit statul? Să readucă la viață un simbol al mândriei si puterii românești!

ARO a fost una din mărcile de succes ale românilor de dinainte de 1989. Insă din păcate, după 89, la fel ca în marea majoritate a întreprinderilor românești, șacali au câștigat, astfel că aceste uzine au ajuns să fie vândute la fier vechi.Si astfel ARO a ajuns la lada de gunoi a economiei noastre. Mai există totusi o speranță, că noul val al tinerilor noștri va face să reapară la lumină aceasta marcă.

Astfel un grup de studenți din cadrul Facultății de Mecanică au realizat conceptul unui vehicul off-road. Acesta a fost construit pe șasiul unui vechi Aro și se numește iAro Camarad ( an/2014).Proiectul mașinii de teren al studenților de la Mecanică, a început în urmă cu doi ani iar realizarea lui s-a finalizat anul acesta.După ce au schițat conceptul s-au apucat de construirea lui de la zero, trecand cu bine peste momentele in care au existat piedici care ar fi putut sa ii opreasca.

Între anii 1945 – 1950 aici s-au executat reparații ale mijloacelor de transport ce aparțineau armatelor române și ruse. După 1950, timp de 3 ani s-au produs lacăte, vermorele și pompe de stropit pentru agricultură și viticultură.În 1953 fabrica s-a reprofilat pe producția de motociclete, producând un număr total de 12 unități din modelul IMS 53.Din anul 1957 încep să se producă piese de schimb auto (cutii de viteze și motoare), an care coincide cu demararea fabricării autoturismelor de teren IMS 57, M59 și M461.(sursa:iasi365.ro /wikipedia.ro)

Dacă ai apreciat munca acestor copii, si consideri ca promovarea valorilor incă mai merită in România, atunci nu te costă nimic o distribuire a acestui articol, pe pagina ta de FB, in grupurile de FB, apropiaților tăi !

Citeste si alte articole despre:  , , , , ,